Nice!!

På lunchen idag sprang jag till två guldaffärer på söder, men det var en jävla skillnad prismässigt. På ett ställe ville dom ha mellan 2.500 - 5.500 kr beroende på tjocklek i 18 karats guld. Men så hittade jag på det andra stället, där vi misstänker att pappa köpte det förra som sagt och han ville ha 1.600 för ett sånt halsband i 18 karats guld.



Men i och med att det är olika namn så är det en beställningsvara, så om en 10 dagar ungefär så är det färdigt =)

Tycker faktiskt 1.600 kr är billigt med tanke på att ett 14 karats skulle kosta 1.389 kr på nätet och det är väl klart att mamma ska ha riktiga grejer =)

Tror hon kommer bli jätteglad, så får hon det från mig och syster i kombinerad julklapp och födelsedagspresent ( hon fyller den 6 januari ), sen får hon väl någon dansbandsskiva med så man inte kommer tomhänt varken till jul eller när hon fyller år. Allt för lilla mamma =)

Att det sen var jag som kom på det gör inte saken sämre =P

Sen när hon får ett nytt kommer säkert det gamla att dyka upp, skulle inte förvåna mig det minsta.

Annars har jag mest filat på mitt CV hela dagen idag, fick nämligen göra om det HELT, men resulterar det bara i något bra så är jag nöjd. Det var inget fel på det jag hade, men jag är självklart öppen för nya förslag som jag kan prova.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0