Lite hektiskt men mycket trevligt!!!

Förmiddagen började lite hektiskt, då jag skulle köra och hämta tomater till mamma och till Biltema och handla däcksäckar, men det gick bra. Satt och snackade lite skit med mamma och fick kvalitetstid med henne innan det var dags att köra hem och parkera bilen innan jag skulle knalla ner till Knutpunkten och möta K.

Hann med en lunch på stan (thaibuffé på Big Buddha)


Bilden är lånad på kvp.se

Sen knallade vi runt lite på stan och jag hittade en ny 10 meters antennsladd och en ny bh och så har vi pratat massor, hade några år att ta igen nämligen.

Det är roligt med K, för hon är mer eller mindre PRECIS som jag, vi tycker och tänker lika och hon förstår mig i mitt tänkande och resonerande, för hon är precis likadan själv. De ni, jag är inte den enda av min "sort", det finns iallafall en till =)

Det finns såklart många fler än vi två som trivs i sitt eget sällskap, men det är så många andra punkter med där K förstår mig när jag berättar om varför jag sagt si eller gjort så i vissa situationer och det är jätteskönt. Man behöver inte förklara ingående utan hon förstår ändå, till skillnad från de flesta andra.

Tack för en supertrevlig dag gumman och jag hoppas verkligen att vi hinner med en dag till kring jul när du är nere och härjar i Skåneland nästa gång!!! Sen hoppas jag att det inte tar lika lång tid mellan gångerna i fortsättningen =)

Testade förresten min nya antennsladd och bilden på Tv3 blev ännu sämre, precis som med den sladden Comhem skickade som kom i måndags eller när det var, så nu har jag mina gamla ihopkopplade sladdar och har "bättre" bild. Nu får dom fan ta och felsöka skiten, jag betalar ändå för att få tv-kanaler och då ska dom funka med schysst bild.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0