Julklappar??

Jag hatar att köpa presenter till folk, för jag har så dålig fantasi...

Nu måste jag hitta något till mamma, om jag inte kan snålåka på syster och att vi köper något tillsammans till mamma. För min syster är en fena på presenter. Men vi får se. Sen fyller mamma år den 6 januari så jag ska helst hitta två presenter till henne när jag ändå är igång.

Sen ska jag lyckas hitta 5 små paket till vår paketlek som vi ska ha på julafton. Får väl ge mig ut på jakt.

Sen frågade mamma mig vad jag önskade mig och hon skrev upp storlekar och så, det är bara det att mitt hem är översvämmat av prylar och kläder köpte jag i Thailand i massor, så jag gjorde det enkelt för mig och sa åt mamma att gå upp på Intersport på Väla som har massa HIF prylar, då kan det inte bli fel iallafall =)



Sen känner jag lite så att jag vill inte att mamma köper massa dyra prylar åt mig, för vill jag ha något  dyrt kan jag köpa det själv, men det är klart hittar hon nån tröja eller nån halsduk så blir jag skitglad, för HIF prylar fanns inte i Thailand =)

Det är bättre hon lägger lite mer pengar på ungarnas julklappar än på mig och syster, för dom uppskattar det så mycket mer.

Men probemet kvarstår, vad köper man till sin mamma som redan har ALLT? Och vad önskar ni er i julklapp?

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0