Första dagen i mitt nya liv....

Började med att tanten i receptionen på AF först inte ville skriva under min närvarolapp, sen fick jag en kråka och hon skrev under, dock skrev hon inte namnförtydligande och sånt, så jag hoppas lappen fungerar i det syfte den har sen när det är dags.

Sen knallade jag upp på Folkuniversitetet och hade en kort introduktion på vad som komma skall. Nu har jag fått rätsida på fredagarna med, för då ska man gå till AF varje fredag kl 10 och så ska man lyssna på dessa rekryteringsföretag som är där och pratar. Efter det kan man då söka jobb hemifrån om man så önskar.

Sen har jag fått en ny mailadress kopplad till min "vanliga" adress, så nu har jag en som heter [email protected]   ,   tjusigt värre =)

T hade ringt när jag var där så jag ringde honom och han och N var på apoteket på söder passande nog så jag mötte upp dom utanför. T sa att om jag har lust sen på lunchen så kan jag komma upp till honom och dricka kaffe om jag inte har något annat för mig, han bor precis där på söder nämligen, så det var gulligt.

Men jag tror detta kommer bli helt suveränt, ska bara komma på vad jag ska gå med i för projekt, men ska ha ett litet snabbmöte med G-B på onsdag morgon, så får vi se.

Får se imorgon om jag klarar av att gå med mina kängor en hel dag utan skoskav...För det känns inte som att mina Reebokar är några vinterskor, dom är kalla och hala som fan...

  





// Noa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0