Svårare och svårare...

Känns som att ju fler bilar jag provkör, ju svårare är det att bestämma mig. Nu har jag provkört en Ford Fiesta och en Mazda 2, bägge har fjärrstyrt centrallås och ac och elspeglar som är mina "krav". Och ingen fanns i orange såklart.

Men bägge hade stereokontroll i ratten. Fiestan kan man öppna bagageluckan med fjärrstyrning, det kan man inte på Mazdan och Mazdan mullrar mer än vad Fiestan gör. Så trots min lilla allergi så lutar det nog mest åt en Ford Fiesta för stunden iallafall. Men det är hemskt vad pappas bil sjunker i värde från vecka till vecka.

Dock jagar jag fortfarande efter en Kia Picanto Sport, nu ska en kille jag fått numret till kolla i centrallagret och se var det kan finnas en Sport som jag kan få provköra. Så ska jag slå honom en signal i eftermiddag.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0