Smärta!!!

Jag har så jävla ont och hela natten har det gjort snoront och jag har nog vaknat femtioelva ggr inatt tror jag. Detta är inget jag önskar min värsta fiende ens... Men det lär försvinna vilken dag som helst.

Men är det någon bättre behövande som vill ha min äggstock så varsågod, det är bara att komma och hämta skiten.

Hade en riktig höjdardag igår och var inte hemma förrän 0:30 ungefär. Började med ett besök hos min söta mamma, där jag mötte upp syster och svåger och systerdöttrarna och så satt vi där och snackade lite skit. Sen bar det hem till syster och fixade med papper och grejer. Egentligen var tanken att L & L skulle komma hem till mig och fika igår efter att dom varit på middagsbjudning, men jag var fortfarande kvar i Bjuv när L ringde, så det blev att jag körde till dom direkt efter syster och satt där och snackade skit resten av kvällen. Mycket trevligt och det hoppas jag vi gör om snart, går alldeles för långt mellan gångerna tyvärr. Men trevligt hade vi =)

Sen fick jag minsann en present av systerdottern, hon har tidigare gjort en fin låda



Och häromdagen så hade där varit två HIF spelare på besök på deras fritids, så då hade dom skrivit sina autografer i en HIF- bok. Så i denna fina lådan låg den här HIF-boken med autograferna, en oskriven likadan bok och pennan som dom skrivit med =) Riktigt gulligt tycker jag!!!

Men nu ska jag bara kurera mig och hoppas på att jag och min äggstock blir kompisar igen.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0