Plaststolar...

Man ska fan inte underskatta plaststolar, för utan plaststol hade jag inte kunnat sitta ner och duscha och hade jag inte kunnat duscha hade jag inte varit lycklig =)

Men nu ska jag försöka ta mig till soprummet och kasta allt gott jag köpte förra veckan innan jag blev sjuk och som blev förstört nu och sen ska jag se om jag lyckas ta mig upp på Netto och handla ytterst lite då jag inte får bära tungt.. Slutligen får vi se om jag kan tömma min bil lite, så den kan åka ut på blocket i helgen kanske.

Imorgon ska vi åka och hälsa på mamma på sommarsol tänkte vi =) Sen är det HIF på tv, för nyopererad och trängas med alla på Olympia är jag inte så sugen på faktiskt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0