Trevligt trevligt!!

Blev att rasta bilen idag med =)

Först en vända till Maxi och handla nypotatis och Marabou Polka och hämtade pengar, sen in om Lidl och handlade vatten till mamma och så ut till T och kollade hans nya vrålåk =) Ingen dålig bil faktiskt =) Sen tog jag med T hem till mamma och lämnade vatten till henne och sen bjöd jag honom på lunch på Ikea för vi skulle ändå in där och kolla lite annat.

En riktigt trevlig halvdag faktiskt, dessvärre mådde inte mitt Marabou så bra efter några timmar i bilen, men jag förvarar alltid mina choklad i kylen så det gör inte så mycket =)

Sen igår blev det en visit till Ekeby och hälsade på G & K, det var några år sedan sist, men det var lika roligt och trevligt som vanligt att återse dom =) Nu får vi bara se till att det inte går 2.5 år till nästa gång =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0