La Karnevalen i bilder =)

Imorse mötte jag upp J på Knutan och efter en tripp hem till mig och sedan en liten matpaus på det, så bar det av till LA Karnevalen =)

Efter att ha knallat runt där en stund var vi ganska varma, så det blev en promenad ner till havet för att svalka fötterna =)



J verkade nöjd iallafall =)



Vi såg en ensam bänk där mitt ute i havet och dit var vi bara tvugna att ta oss



Sagt och gjort =)



Citadellet i LA



För att mina öl skulle hålla sig kalla så kom vi på den brillianta lösningen



Sen tog vi ett ärevarv i staden och käkade och lite så, innan vi hamnade på stranden igen, där mötte vi Mr Fiskmås =)



Jaja, bara för att ni tjatar så får ni en egobild på mig med då....



Fint var där iallafall =)



J verkade nöjd iallafall =)



Mer nöjd J =)



Mr Fiskmås =)



Mr Fiskmås kompis =)



Min klocka, sand och en öl, nice!!! =)



En snubbe skulle vidare där han inte kunde ha egna öl, så han gav snällt bort dom till mig =)



Posa J!!!



Posa mer J !!! =)



Sen kom där två poliser och frågade hur gamla vi var, jag sa att jag var 31 och Jessica typ att hon var 25, vi fick legitimera oss dessutom, men som dom sa, det är brott mot alkohollagen detta att ni sitter här, men ikväll gör vi inget åt det, det är ungdomar vi vill åt så dom inte dricker för mycket..

Eller så var det min charm =)

Men ändå, är 31 och dom tar mig för någon som är under 20 =) Goodie goodie för min egoboost detta =)



Sen mötte vi T och hans kusin med tjej, så vi fick minsann åka bil hem =)



Blev såklart en ny Skånetröja till min samling med =)



Sen fick jag en försenad födelsedagspresent eller nåt efter att vi kom hem, en godisburk =) Tack J!!! =)



En riktigt nice dag!! Får se vad morgondagen har att erbjuda =)

// Noa



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, snygg tröja.



Och tack! :D

2010-07-21 @ 14:08:04
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0