Here we go again....

Nu är blocketannonsen borta och medan jag väntar på att resterande fem små dunbollar ska växa till sig så passade jag på att slänga in en gratis annons på Eniro köp och sälj. Får se om det ger något resultat istället.

Där var en hel del som hörde av sig på blocket, dock var det vissa som jag inte alls kände mig trygg med, som ville para ungarna osv osv. Sen var där vissa som ville köpa dom men som inte hade bur osv osv. Och någon var inte så påläst och ville bara ha en (dock ska man ha minst två om man är borta mer än 4 timmar per dag) och detta beror på att just dvärgpapegojor är starkt parbildande och inte ska sitta ensamma
utan de kräver en artfrände.



Men vi får se om det resulterar i något bra det här, chansar man inte så kan man inte vinna.
Mitt mål är att dom ska få ett likvärdigt hem som här, fast att dom ska få betydligt mer uppmärksamhet och kärlek, här hemma måste dom dela uppmärksamhet med så många andra som läget är nu.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0