Många bäckar små...

Fortsätter att gå ner i vikt och det är alltid lika kul. Idag när jag gjorde mitt dagliga body test så har mitt BMI sjunkit till 23.16 jämfört med gårdagens 23.24 och jag väger 62.3 kg idag =)

Men jag säger det, hellre små steg framåt än att inte se några resultat alls, eller rent av att jag skulle tagit två steg fram och ett tillbaka. Då körde jag ändå "bara" en timmes promenad igår, för jag hade en jävla träningsvärk i låren efter mitt extra långa workoutpass i lördags.

Helt sjukt, jag som aldrig brytt mig om träning innan, men man blir fast i träningsträsket =) Som jag sa när jag planerade att köpa mitt Wii, hellre spela av mig ett kilo eller två än att springa på gym och det står jag för. Det är mycket roligare att Wii:a bort kilona =)


// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0