*suck*

Sitter och har gjort om hela mitt CV igen, så nu har jag satt vart tabben ska hamna och tabbar inte femtioelva ggr. So far so good, trodde jag...

Varannan gång när jag öppnar det så blir det knas, varannan gång så ser det skitbra ut, vad gör jag för fel???

Jävligt moget om jag skickar iväg mitt CV och så blir det bara kladdigt för dom som öppnar det, för att texten har en tendens att flytta på sig... Då lär jag få många jobb och dom tror att jag är efterbliven eller nåt... *dubbel-jävla-suck*

Men men, sitter och söker jobb nu iallafall, för jag tänker då inte göra som majoriteten av resten av gruppen och sitta på söndag och söka jobb =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0