Surfplatta??

Årets julklapp är utsedd och det är de här nya läsplattorna/surfplattorna.


Bilden är lånad på ipad.nu

Själv förstår jag inte poängen med en sån? Alltså jag har så att jag kan surfa i min mobil (Sony Ericsson Satio), men det är främst en "nödlösning" att surfa med mobilen. Det är bra för man får upp riktiga sidor och så, som de ser ut på en vanlig dator, MEN jag tycker det är jobbigt att navigera mellan olika fönster på mobilen.
Det är väl samma sak med dessa surfplattor som jag förstått det?

Så VARFÖR vill man ha en sån?

Eller det är bara jag som är gammalmodig och vill ha en riktig dator, med ett riktigt tangentbord när jag surfar?Jag är faktiskt väldigt nöjd med min mobil, men det är just surfandet jag föredrar på det gamla hederliga sättet.

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Förstår inte riktigt grejen jag heller. Har hellre laptopen isåfall.



Och apropå buffén; den är dyr men ruskigt bra. Och igår var det extra mycket. Lördagarna är det som störst. :)

2010-12-05 @ 12:52:51
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0