Slipper...

Syster körde själv till sin julfest ikväll, så jag slipper hämta henne.

Tycker ändå synd om henne, jag hade gärna unnat henne en cider eller två på sin julfest, samtidigt som det är skönt att slippa ge mig ut på vägarna och hämta henne senare ikväll/inatt. Jag har respekt för vinterväglag och det förstod hon och tog därför sin egen bil.

Jag är inte rädd för att ge mig ut på vägarna, det kan jag visst göra, men samtidigt är det lite så, det snöar fortfarande och ingen vet hur länge det fortsätter och det kan bli halt på vägarna och jag resonerar som så att om jag inte tvunget måste köra när det är mörkt och halt så låter jag hellre bilen stå.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0