Onsdag!!

Ska snart klä på mig och traska till sjukhuset och möta mamma och fika lite. Hon är ändå där och visar upp sin tå för hon har ett envist jävla sår som inte vill läka ( beror på hennes diabetes ). Sen tänkte jag gå ner i stan bland alla julshoppande människor och håll nu tummarna för att guldaffärsssnubben håller sitt ord, han skulle nämligen träffa någon som hade med postboxarna att göra kl 10 idag, så jag sa att jag kommer ner vid lunch.

Hoppas hoppas hoppas jag får mammas halsband idag, annars blir det en snabb plan B och mamma får bara 2 skivor i julklapp (som hon skulle fått ändå) och så hoppas vi halsbandet kommer tills den 6 januari när hon fyller år istället. Men det är inte lika roligt.



Sen hoppas jag att jag giter trimma frisyren så att jag blir julfin i håret =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0