MSN

Folk har frågat mig varför jag inte är på MSN så ofta nuförtiden och det har en mycket enkel förklaring =)

Sen jag började på Folkuniversitetet och Resurspoolen så sitter jag mer eller mindre framför datorn där nere hela dagarna och när jag inte sitter vid datorn så umgås jag och har jävligt roligt med folket som går där nere.

Detta resulterar i sin tur till att jag helt enkelt har en massa vettigare saker för mig än att sitta på MSN när jag kommer hem. Jag behöver egentid och den får jag på kvällar och helger.

Som igår var det först film, sen började jag på min nya bok som är bra som fan.



Ikväll är det ungefär detsamma, en film först och sen koppla av med en bra bok resten av kvällen. Egentid när den är som bäst helt enkelt =)

Ungefär så.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0