Mätt och belåten...

Idag fick jag veta att jag inte längre räknas som arbetslös, utan att jag faktiskt är så kallad "projektanställd", det låter bra om inget annat.

Iallafall så var jag ute på lunchen och köpte en liten tomte till min syster, för hon samlar på såna och jag tänkte att när jag nu skulle dit och äta brakmiddag så fick jag ha med mig en liten present, fast hon inte ville ha någon egentligen.

Inne i affären på Söderpunkten träffade jag E, som jag jobbat med för flera år sen =) Så jag ska ringa henne en dag så vi kan prata lite mer, trevligt!!

Nu har jag precis kommit hem från syster, har ätit kalkon och det var riktigt gott, fick även med mig lite foto på pappa som hon sorterat åt oss, så jag har lite att gå igenom framöver.

Hade förberett mig på att parkera på min egen p-ruta i långtbortistan och sen gå dit och hämta hem bilen imorgon innan jag ska knalla till Folkis, MEN jag hade världens flyt och där var en ledig lucka i gatan =) Så imorgonbitti behöver jag bara se mig om efter en 7 dygnare och finns inte det får jag se om jag hittar en imorgon eftermiddag. MEN nu står bilen i princip utanför min port, nice!!!

Och tänka sig, trots töväder i två dagar och att det frös på idag igen så lyckades jag köra de 5 milen fram och tillbaka till Bjuv utan att hamna i diket =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0