Lyckodag!!!!

Oj vad det hänt grejer idag må ni tro =)

Först och främst fick jag pengar idag, fast dom normalt inte skulle kommit förrän imorgon. Sen var jag på sjukan och mötte mamma och fikade med henne och så gick jag ner i stan och ta da.......





Halsbandet var färdigt, dock så blev det lite dyrare för jag fick ta en längre och snyggare kedja. Sen har mamma tjockare hals än vad jag har.



Hur som helst så mötte jag upp T efter att jag hämtat halsbandet, så det blev en fika på Pistachia.



Kaffe och bakelse med vit choklad



T verkar nöjd han med

Sen gick vi över gatan för T skulle kolla träningskort och då ringer projektledaren J på Resurspoolen och berättar att jag minsann fått ett köra-bil-jobb =)



Det handlar om att jag ska köra ut kurskataloger för Folkuniversitetet under januari månad, det är dock bara på timmar och jag får köra med min egen bil, men jag får såklart timlön och körersättning.

Så jag är SKITLYCKLIG!!!! Snacka om en BRA julklapp!!!




Har även fått lite info om hur det egentligen fungerar på Hemglass, så jag ska söka jobb där =)

Tror 2011 kommer bli ett kanonår!!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0