Julafton!!!

Första julen utan pappa, men det gick bra och det var trevligt hemma hos mamma!! =)



Julgran med norska flaggor minsann, för mamma kommer från Norge.



Sötaste mamman i världen <3



Maria, syster (med tomteluva) och svåger trängdes i köket ( jag med när jag inte fotade )



Solen går ner över taken i Ödåkra



Dom små tomtenissorna delade ut alla julklappar (och lät dessutom alla andra öppna sina innan dom öppnade sina!!!)



Då jag och syster inte byter julklappar egentligen så trodde jag bara att jag skulle få typ 2 av mamma, men tji fick jag minsann.



Vad fick jag då, jo av mamma fick jag 10 par strumpor, en ny nikekeps för min gamla var aningen solblekt och urtvättad och så fick jag pengar.

Av ungarna fick jag en hemgjord här bor skylt och en chokladask och ett VIP HIF nyckelband och en vad fan heter det? FM-sändare till bilen? En sån så att jag trådlöst kan köra mp3 spelaren via bilstereon via radiofrekvensen iallafall, var inne på att köpa en sån innan, men det blev inte av =)Dom tog nämligen bort usb hålet på 2010 års modell på bilen....Så nu kör jag på mp3 skivor i bilen.

Sen i paketleken fick jag en vhsfilm(!!), några matburkar, en skrivbok och salta grodor godis =)

Så jag är nöjd faktiskt =)



Mitt Very Important Person HIF nyckelband



Fick en julblomma och ett fint kort av mamma med



Ett MMS från ett nytt HIF fan med texten "till och med på julafton" ;) Funderar på att skicka det till mff och se om de blir lika glada som jag?!



Och bara för att ni tjatar får ni en egobild på mig med =)

En bra julafton måste jag säga!!!



Och innan jag körde till mamma var jag på Maxi och vad kommer körande där? Jo min gamla Volvo som jag skrev om häromdagen =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0