Härlig måndag!!



Dagen började med ett sms om att mammas laptop hade dött, dom hade startat den, efter 20 sekunder hade skärmen dött, när dom startade om den sen ville inte datorn heller starta.

Sen kommer jag ner till Folkuniversitetet, då fungerar varken internet eller skrivaren där nere, men det löste vi genom att sitta och fika och prata skit innan det kom igång igen. Sen fick jag ett samtal från ett bemanningsföretag som ville ge mig en jobbcoach, allt lät jättebra tills jag fick besked om att en sån kan jag inte få.

Skulle ätit lunch med mamma på sjukhuset idag, för hon skulle dit, men så har mamma blivit magsjuk stackarn, så det blev en cigg till lunch innan det var dags att gå till AF och lyssna på fackförbund och bemanningsföretag.

När det var slut så tänkte jag köra till mamma och hämta hennes dator för att se om det var något jag kunde göra med den för att "rädda den". Startar upp den och den fungerar som vanligt!! Nu har den i och för sig inte varit igång sen den dog imorse, men ändå. Skumt det där, eller så är det pappa som spökar... Men det var ju trevligt att jag fick sopa rent bilen från all snö, eller nåt....

Kommer hem, visar sig att jag ska få ett paket imorgon, dom brukar komma runt kl 13, då är inte jag hemma.... Så jag ringde fraktbolaget som sa att efter imorgon kan jag antingen byta leveransadress, eller så kan jag byta leveransdag, för på fredagar är jag som bekant hemma runt 12 snåret. Så nu ska jag försöka leverera hem till min syster istället, då hon fyller år på onsdag och ändå är hemma.

Tror ni inte jag slog i min tå i en jävla pall i mitt kök med? Jag säger bara MÅNDAG!!!!!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0