Grattis syster!!!

Idag fyller min storasyster 4... ehh 39 år var det visst =)

Var lite kul, för ett halvår sen sa min ena systerdotter till henne, att du mamma, nu när du snart fyller 49...... Men hon blir faktiskt 39 på riktigt och såvida väder och vind inte ställer till det allt för mycket så vankas det kalkonmiddag hos henne i eftermiddag, mamma kommer med dit.


Googlebild

Men är det för dåligt väder så skiter jag i att ge mig ut på vägarna och då får vi ta det en annan dag istället.

Men nu är det snart dags att bege mig till Folkis, får inte glömma FSK lapparna så jag får pengar innan jul med. Och hoppas FSK godkänner AF tantens jävla underskrift, var ju lite kludd med den när hon först vägrade skriva på och sen skrev på, men inte fyllde i namnförtydligande och så.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0