Fm-sändaren



Var ute och testade min fm-sändare i bilen, blev riktigt bra ljud faktiskt.

Man ställer alltså in en frekvens på bilstereon, i detta fallet använde jag 108.0 och så ställde jag in samma frekvens på fm-sändaren och vips spelar stereon upp musiken från sändaren trådlöst. Sen kan man koppla in ett usb-minne eller en mp3 spelare till sändaren, men den har även 1 gig inbyggd hårddisk.



Jag har alltså en stereo som tar mp3 skivor i bilen, men saknar mp3 hål och usb hål i bilen/stereon, så detta är perfekt =)



Fram till 2009 års modell av min bil så hade dom både mp3 hål och usb hål, men tydligen så blev det omodernt på 2010 års modell eller nåt... Då får man använda en fm-sändare istället =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0