På tal om rich bitch...

Jag vill inte kasta mina rikedomar i ansiktet på folk, MEN jag har levt på luft och vet hur det funkar. Sen har jag varit tillsammans med parasiter som inte kunnat försörja sig själva, där jag hjälpt till med pengar som dom aldrig betalt av helt och fullt, MEN nu är det slut på att bli utnyttjad!!! Jag är singel, jag är rik och jag kan köpa massa grejer åt mig själv, never ever att jag skulle låta mig bli utnyttjad igen!!

Därför har det blivit en splitterny bil, där blir en Thailandsresa och jag kommer nog operera bort mitt synfel om några år när pengarna legat och gottat till sig lite :) Kan göra operationen nu, men varför? Jag vill se mitt kapital växa ;) Och räntorna gör att jag kan operera ögon så ja...

Ja, jag ÄR rik och jag STÅR för det och jag kan tänka mig att leva singel resten av mitt liv, för då slipper man snyltare som bara är ute efter mina pengar =) Jag kan köpa precis VAD jag vill och när jag vill :) Dock skulle jag aldrig vaska champagne för att visa min rikedom, det är jag för snål för haha!!

Kan säga att rik i min värld kanske inte är rik i någon annans värld, allt är relativt, jag är inte mångmiljonär precis, men jag har det bra ställt =) Sen värderar jag min familj och deras hälsa mer än pengar kan tilläggas med, även om det är skönt att slippa oroa sig för räkningar hela tiden.

Livet leker =)

Tack Pappa!!!

// Noa


Kommentarer
Postat av: samanthish

Låter jätte bra noa ! verkligen tummen upp, man ska tänka på sig själv främst förutom familjen =)

2010-08-07 @ 15:40:37
URL: http://peachsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0