Nästa vecka...

Kroppen är ganska konstig, nu när det har varit festival så har man knappt gjort annat än att gå och gå och gå lite till. Ska sägas att jag gått med mamma med på dagarna och då har jag varit duktig och gått ner i stan och gått hem, sen har det blivit lite fusk och jag har blivit hämtad och lämnad med bil på kvällarna.

Sen öl på det och massa god festivalmat... Ja vågen pekar inte neråt iallafall, men igår sa jag till mig själv att nu jävlar är det slut på att käka utemat, förutom när HIF spelar bortamatcher, för då får man fuska.

Det lät så himla bra i teorin, ända tills T ringde idag =) Han bara, du kan slå en pling om du är sugen på att käka nåt sen, jag bara : men du T, man blir FET av att käka utemat. Då svarade han att det beror på VAD man äter och det stämmer nog.

Imorgon är det bortamatch dessutom, så det blir nog fusk både idag och imorgon. Jag får skylla på T helt enkelt =) 

Borde kanske ta tag i träningen igen? Annars kan det sluta så här...




Fast än så länge är jag fortfarande normalviktig tack och lov, skulle aldrig tillåta mig att bli så stor igen som jag har varit en gång i tiden. Så nästa vecka blir det att sätta igång på allvar med träningen!!!

Och min senaste Skånetröja (som passar) är även den i storlek 152/164 cl precis som de jag köpt de senaste åren =) Bara de första som jag köpt som är i storlek S.

// Noa


Kommentarer
Postat av: samanthish

du och ja kan bli träningskompisar!! behöver skaka på fettet ^^

2010-08-01 @ 19:23:51
URL: http://peachsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0