Nu så...

Nu är pappas användaruppgifter på väg med snigelpost så jag kände att det var dags att ta itu med projekt pappas laptop, så idag har jag formaterat den och fixat till den efter mina behov, så NU har jag en värstinglaptop.

Nästa mission är att fixa med min egen gamla laptop till mamma.

Kom på att jag ska till AF imorgon och skriva på papper...Öppnade min byrålåda där dom ALLTID legat dom papperna, men idag var dom puts borta. Hade dom legat i bokhyllan hade jag kunnat förstå att dom "försvunnit" när jag bytte bokhylla, för där är andra grejer jag inte hittar sedan jag bytte. Men så är alltså inte fallet, dom har aldrig varit involverade med bokhyllan och ändå är dom bara borta. Tror det är pappa som driver med mig.

Nu har jag iallafall skrivit ut nya och skrivit på dom så att allt är klart inför imorgon, så får vi hoppas att dom får stanna där jag lagt dom nu =)

Sitter här och väntar på att mina 113 uppdateringar på datorn ska bli klara, sen kommer där att dyka upp ännu fler efterhand, men detta är väl dom viktigaste..En seg väntan bara...

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0