Jävligt skumt....

Har lidit av tandvärk typ i några dagar nu och igår var det rent olidligt....Sen nu inatt har jag sovit tro det eller ej hela natten och imorse när jag vaknade så kände jag inte av tanden det minsta. Wow tänkte jag och tyckte det vore kanon om jag slapp gå till en dyr tandläkare.

Men så tänkte jag att jag måste se om värken kommer tillbaka. Igår när jag drack kaffe så gjorde det varma att min tand inte alls blev glad på mig och likadant var det idag såklart. Samtidigt är det likabra att få tandjäveln fixad, så man slipper söka en akut tandläkare i helgen...Med röda dagar och sånt...Så jag ringde och nu har jag fått en tid kl 12:45.

Jag har inga problem med tandläkarskräck och så, det enda jag är rädd för är att kostnaden tickar iväg. Samtidigt så får det fan kosta vad det vill, för tandärk suger big time. Men tydligen får jag rabatt från Försäkringskassan trots att jag är över 30 år och det är bra!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0