Idag har jag tjänat 500 spänn....

Körde ner till Helsingborgshem för att lämna nycklarna imorse och när jag kom hem så var där i princip tomt i gatan, jag tänkte inte så mycket på det utan parkerade och allt var frid och fröjd, tills jag tittade i kalendern och insåg att idag är det visst den 3:e måndagen i månaden och mellan kl 8-12 får man inte stå i gatan. Tur att dom jävla p-vakterna inte hunnit vara i min gata ännu =) Så det blev snabbt som fan att parkera om bilen, sen får jag flytta hem den igen efter kl 12. Tur att jag kom på det iallafall, för dom 500 kan jag ha mycket roligare för än att lägga på en parkeringsbot.

Idag börjar mitt "vanliga" liv igen och jag har startat med att hitta fyra jobb som jag sökt, sen ska det bli träning med. Skönt ska det bli att komma igång igen =)

Sen får vi se om "Hej kompis" kommer från Malmö och köper mina husvagnsdäck idag =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0