Happy birthday to me!!

Känns inget speciellt faktiskt, ingen ålder att fylla, men känns ändå vemodigt att pappa inte fick uppleva min 31 års dag...

Jag skiter fullkomligt i firande och sånt egentligen och vi i familjen har redan firat mig, men jag tänker ändå på pappa..Alla mina födelsedagar har han ändå fixat och trixat och donat med. Förra året så fixade han middag hemma hos min syster, alla andra år har han fixat tårta och grejer hemma hos dom.

Säga vad man vill, men nu inser jag ändå att pappa försökt iallafall, även om han och jag inte gick ihop alla gånger, men varför minnas det dåliga när man faktiskt kan tänka tillbaka på allt bra han gjort?
Tack pappa lilla!!!

Visste ni förresten att den 10 april är den dagen då flest människor i Sverige fyller år? Nu råkade jag komma till världen dagen efter och aningen för tidigt, men man får väl ändå skylla mitt liv på en regnig sommar eller nåt =)


// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0