En riktig värstingdator....

Hahaha, tog och bytte minnen i min och pappas laptopar. Så nu har jag 4 gig istället för 2 som jag hade från början i pappas och 1 gig i på min egen som mamma ska ha. Seriöst alltså, det tar en fem minuter ungefär att komma in på aftonbladets hemsida med min egen laptop nu. Hahahaha, då kan nämnas att när jag köpte den så hade jag bara 512 i ram. Det var tider det!!

Nej, men seriöst, nu ska min egen laptop rensas och bli tömd, då kommer den vara lite snabbare..Men jag tror att jag ska lägga in Xp till mamma istället för Vista, för fast hon spelar spel som är till typ hennes windows 98 som hon kör nu så känns det som att Xp kommer att göra datorn snabbare än vad den är just nu. Lite roligt ska hon ändå få ha min mamma utan att behöva vänta en kvart på att spelen ska starta.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0