Aygo Vs. Picanto...Insidan eller utsidan???

Jag funderar fortfarande på vilken bil jag ska köpa och försöker väga för och nackdelar mot varandra.

Jag tycker helt klart att Toyotan ser häftigare ut i modellen, medan Kian har en snyggare insida än Toyotan. Den där varvräknaren på Toyotan ser jävligt ding ut, även om det säkert räknas som en "skithäftig" detalj. Men jag tycker inte det är så snyggt.




Sen är där nog manuella spakar till sidospeglarna på Aygon, jag har till och med eldrivna på min gamla Volvo...



Sport Kian är enda alternativet i och med att jag ska ha blip-blip till min bil. Men den är fan snyggare inuti.

Så vad är egentligen viktigast? Insidan eller utsidan?

Bägge varianterna har skittråkiga färger, så det blir nog en mörkgrå oavsett.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0