ÄNTLIGEN!!!!!!

NU är där helt tömt på Solskensgatan och jag har satt min fot där för sista gången!!! Så jävla skönt så ni anar inte, där har gått många timmar till att tömma där ska ni veta, för min pappa tyckte om att samla på sig grejer. Jag har väl ärvt det där syndromet efter honom även om jag rensat ut en hel del själv nu för att få plats med hans gamla grejer. Men huuu som vi har slitit på den där Solskensgatan och varje helg har vi varit där och dragit i alla prylar, men nu är det äntligen över.

Nu kan jag börja ta tag i mitt eget liv igen känns det som. Börja träna igen för det har jag inte gjort på en månad ungefär. Har inte märkt någon skillnad viktmässigt att jag inte tränat, men jag ser på min mage att jag inte har gjort det. Så från och med måndag blir det andra bullar =) Men först är det HELG för första gången på flera veckor!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0