Trötta mig!!!

Har varit iväg och firat mamma och pappas 30 åriga bröllopsdag idag med att käka på Österns Pärla, så nu är man mätt och belåten..Men så kommer jag hem och har fått ett mail från AF, dom är inte sanna överhuvudtaget. Nu har jag jobb, men inte låter dom mig vara för det...Nejdå...

Visst, jag jobbar bara 6,5 timme nu innan säsongen har satt igång för där är inget att göra, så jag jobbar mellan 9-16 varje dag, och nu när jag kom hem så fick jag en kallelse till nåt jävla European Job Days 2009 den 22 oktober 2009. Grejen är att om man inte infinner sig så avskriver dom en hos akassan, nu har jag inte akassa, men jag vill inte bli avstängd för att jag inte dyker upp.

Men AF har öppet 10-16 och jag jobbar då och jag trodde att jobb alltid gick före deras jävla kallelser. Så varför ens skicka ut den till mig när dom vet att jag jobbat sen måndags i förra veckan???

Jag blir bara så jävla trött....Så nu mailade jag tillbaka och skrev att jag jobbar den dagen precis som vanligt och förhoppningsvis heltid, så jag vet faktiskt inte när jag skulle hinna dit. Typ hint hint skicka inte sånt skit till mig.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0