Trevlig eftermiddag!! =)

Så har man varit och snurrat runt i  Bjuv för att hitta hem till Lars och efter mycket om och men så kom jag rätt =) Så vi har väl hunnit sammanfatta våra liv de senaste fyra åren nu i eftermiddag över ett par koppar kaffe. Mycket trevligt =)

Nästa gång blir det att träffas hos mig och då blir det kanske lite xbox med =)

Efteråt så körde jag och lämnade in min bil, så får vi se när han ringer och vad det kommer att kosta. Hoppas det inte är allt för dyrt, för jag vill inte stå utan bil och skulle min Volvo gå in i bilhimlen nu så är risken att man får köpa en ny bättre begagnad bil, men då vet man inte hur länge den håller. Så håll tummarna för min Volvo nu.

Helt sjukt att sommaren är tillbaka nu,vi har ändå kommit till September månad, men man ska inte klaga.

Ha en trevlig tisdagkväll alla läsare!!

// Noa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0