Storken igen =)

Ja minsann, just nu är jag då lycklig ägare till 8 pippisar =)

Och fler kan vara på väg för i Ahmeds holk hittade jag det här =)



Med mig själv är det si så där, vaknade igår natt kl 4:30 och hade fruktansvärda magplågor som höll i sig i fram tills klockan 2 nu inatt. Sen försvann dom, dock kom dom tillbaka när jag gjorde misstaget att lägga mig på höger sida när jag skulle sträcka mig imorse när jag vaknat. Men nu är det kontrollerbart iallafall.

Har varit med om det tidigare några gånger, tror det är en äggstock som spökar. Dock känns det inte lönt att springa till läkaren och bli uppskickad till gyn för 300 spänn för ett akutbesök för att få höra att det kommer gå över och jag får äta värktabletter tills dess.

Så jag härdar ut, blir det dock inte bättre på några dagar så går jag självklart iväg och kollar det, för nu har jag varit duktig och gjort mitt hälsoval fast man skulle gjort det redan i maj månad =)

Ha en fin dag i höstrusket!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0