Så kan det vara =)

Smärtan jag hade i buken försvann igår och det är helt underbart att kunna röra mig igen, så nu hoppas jag att den inte kommer tillbaka =)

Sen tillråga på allt så ringde pappa nyss och undrade om jag hade ätit för han skulle köpa kebab till sig och mamma nu och undrade om jag med ville ha. Fattade dock inte om han skulle ringa när han skulle lämna den eller på vägen för att köpa den så jag fick följa med. Men det visar sig. Har inte ätit så mycket de senaste dagarna på grund av smärtan så det ska bli gott med en kebab =)

Tror detta kan bli en riktigt bra lördag, trots att hösten har kommit =)

Sen är Devil och Filippa så söta, de håller inte sams för fem öre på dagarna, utan ska gnabba till och från, men på nätterna står dom tätt ihop på samma pinne och sover. Så trots allt tycker dom ändå om varandra =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0