Afterwork!!

Mötte upp gänget utanför fyllerondellen vid 18 tiden och har haft en kanonkväll med alla!!!

Kan säga efter en veckas jobb att detta är ett av få jobb där man kommit in i gemenskapen direkt och där alla är sköna och härliga människor...

Här kommer ett urval av dom som var med ikväll


Susanne och Elin


Karin


Micki och Susanne


Markus och jag tror hon hette Sofie

En helbra kväll, först bjöd Markus på dricka, sen kom där in mer dricka innan vi beställde maten som Markus bjöd på. Maten och tredje omgången dricka bjöd Björn på, så det blev en gratiskväll för min del.
Jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater, brukar aldrig gå ut och göra grejer med jobbet annars, men nu har jag kommit in i gemenskapen direkt.

Dock kan jag undra, varför öppnar sig folk och berättar att de är bi bara för att jag säger vem jag är?

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0