Bra måndag!!!

Vilken bra dag det har varit idag!

Trots att jag fick ägna hela min lunch till att köra ner till AF och skriva på en närvarorapport så jag ska få ut mina pengar därifrån, trodde att det var sista gången jag behövde köra ner, men jag måste ner runt den 10 nästa månad med...Men men..

Men jag har fått en leverans jag väntat på idag och så fick jag en present av min fd kollega som numera jobbar hemifrån som stod på mitt skrivbord när jag kom tillbaka efter lunchen.
Hon hade ritat en fin teckning och satt utanpå, den såg ut såhär :



Och inuti påsen hittade jag det här :



Hon hade plockat dom till mina fåglar, så nu har dom äpple i ett år ungefär. Så gulligt av henne tycker jag och mina huliganer blev glada dom med =)

Så måndagar är inte så dumma ändå =)

// Noa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0