Ännu en perfekt dag =)

Ja hur summerar vi den här dagen?

Plockade rönnbär till mina huliganer imorse, för det sägs att det ska vara smaskens för dom, dom har dock inte vågat smaka än, men Zelda har roat sig med att bita sönder en klase så alla bären ramlade ner på burbotten iallafall. Så han hade nog roligt!! =)



Sen har där varit massor att göra på jobbet så dagen har gått fort...Kom hem och lyckades fickparkera riktigt bra på första försöket, men tog inte bilden förrns efter jag varit och handlat efter jobbet.


 
Sen måste jag visa upp mina små underverk med =)

34 dagars bebisen


Och 36 dagars bebisen.

36 dagars bebisen har orange bak på stjärtfjädrarna och det har inte den minsta och frågan är om den minsta ens kommer att få några oranga, det visar sig =)

Och snart är det helg igen, tiden bara rusar iväg, men det beror nog på att jag stormtrivs med mitt liv, jag har fantastiska fåglar, ett fantatiskt jobb och fantastiska kollegor. Sen att min bil är ganska skruttig och att den skramlar kan jag leva med, jag har iallafall en bil =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0