Suck på af-tanten...

Hon är verkligen inte den skarpaste kniven i besticklådan har jag kommit fram till för längesen. Men här löser jag min situation och hittar en praktikplats och vill bara ha svar på hur jag ska gå tillväga, om hur många timmar i veckan jag ska vara där och så. Nu har det gått 2 timmar sen hon tog emot mitt mail, men jag har inte hört något, vet inte ens om hon ska ringa mig eller direkt till Mikael på Hemköp. Så jävla tråkigt att bara sitta och vänta och vänta och vänta. Tänk om hon kunde överraska och komma till skott någon gång?

Jag serverar allt på silverfat till henne och mer eller mindre gör hennes jobb, ändå är hon seg som fan...

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0