Slutresultatet av experimentet

Här kommer resultatet av mitt experiment, i bilder =)


Kl 7:52 är alla utflugna ur sin egen bur och står här på min extrabur som står ovanpå köks skåpet.


1 timme och 44 min senare är dom fortfarande ute och verkar inte ha planer på att gå hem

22 min senare hittar Gizmo hem och börjar festa på äpple och hirskolv =) smart grabb den där =)

Dom andra fem är nog inte tillräckligt hungriga

6 min senare har dock Laban och Filli gått hem de också, även om Filli hoppar in och ut ett par ggr efter detta...

3 min senare kan inte Zelda motstå frestelserna inne i buren utan går hem

Det tar ytterligare 5 min innan Devil beslutar sig för att gå hem.

Slutligen går Ahmed hem, efter 5 minuter ensam ute i stora världen... Jag är så stolt över mina små huliganer, även om det tog tid och jag fick locka med både det ena och det andra så hittade dom hem allihop och dom fick en stor kolv som belöning =) 2 timmar och 25 min tog det allt som allt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0