Så jävla trevligt.....

Igår blev det en spontanresa ner till Malmö för min del, Andre ringde och undrade om jag inte hade lust att hänga på för han och Johan skulle åka ner och hade tillgång till en lägenhet mitt i centrala Malmö, dock blev det väldigt stressigt, för han ville ha med mig på tåget de skulle ta, dvs 30 min från det att jag fått veta att dom skulle dit. Givetvis gick där inga bussar heller, så jag fick snällt ta tåget en timme senare, men det var bra på ett vis, för då hann jag duscha och grejer innan jag stack.

Väl nere i Malmö så mötte Andre upp mig och det bar i väg till lägenheten där Johan väntade. Så efter trevligt snack och lite gott att dricka och lite kortspelande så traskade vi ut i Malmönatten och grabbarna tog verkligen hand om mig och skämde bort mig riktigt ordentligt hela kvällen, dom var riktiga gentlemän bägge två. Vet inte när eller ens om jag någonsin blivit så bortskämd tidigare. Hur som haver så var det den bästa kvällen på riktigt länge för min del.

Det blir oftast roligare när det blir så där spontant, då hinner man inte bygga upp några förväntningar på kvällen och då blir man inte heller besviken om det inte blev som man tänkt.

Vid middagstid idag begav jag mig mot centralen för att åka hem till mitt berg av tvätt, dessvärre så fick jag sitta där och vänta på tåget i säkert en timme. Märkligt att tågen går så sällan på söndagar när dom går typ var 5:e minut på vardagar. Men nu är jag hemma och tvätten är tvättad och upphängd.

Sen ringde min syster och undrade om jag ville ta med ungarna på Busfabriken imorgon, för skolan har stängt och min syster har semester imorgon, men hon blev så sjuk när hon var där sist, med sin allergi så det är klart att jag ställer upp för ungarna. Så imorgon blir jag som ett barn på nytt =)

Ha nu en riktigt trevlig söndag!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0