Nu har jag fått tillbaka min pärla =)

Det är fortfarande något som låter litegrann, men inte lika mycket som tidigare och det är trots allt en gammal bil =) Och förhoppningsvis klarar jag ombesiktningen jag tänkte göra imorgon bitti.

Var lite surt när jag kom hem och skulle parkera, fullt i gatan som vanligt, men jag gjorde en fuling, för på vägen till min egen p-ruta så hittade jag en dygns ruta och där ställde jag mig, så får jag bara halva promenaden till bilen imorgon bitti. Sen när jag kom hem och skulle gå in, då ser jag att där är en tom ruta precis utanför porten. Men det var liksom inte lönt att gå och hämta bilen heller, för då hinner säkert någon annan före.

När det gäller min ip-telefonidosa som dör stup i kvarten så ska jag få en ny skickad till mig och ska skicka tillbaka denna, så det löser sig nog det med skulle jag tro =)

Nu hägrar minut för minut under HIF matchen i Svenska Cupen!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0