Idag har jag varit duktig...

Jag skulle ändå tanka bilen och tog därför en vända till Väla och passade på att förtidsrösta, så nu är jag ingen soffliggare som ligger hemma och klagar över hur landet styrs, nu har jag iallafall lämnat min röst, inte för att jag egentligen tror att den gör varken från eller till i sammanhanget, men jag har iallafall varit med och försökt påverka hur detta land ska styras.

Jag tänker inte avslöja hur jag röstade, även om de som känner mig nog skulle kunna lista ut det med lilltån, men jag kan säga att jag definitivt inte är moderat iallafall. Dom lär ryka under nästa val som sker nästa år, för trots att dom lovade att saker och ting skulle bli så mycket bättre så blev det inte riktigt så. Dom sänkte skatterna, men samtidigt har dom dragit in för de svaga i samhället, dvs pensionärer, arbetslösa och sjuka människor, för att istället satsa på alla rika som äger fastigheter och så vidare och så vidare. Dom får vara glada att dom satt under den här perioden, men jag tror inte dom har någon större chans i nästa val. Så det så =)

Ha nu en riktigt skön tisdag i solens varma strålar gott folk.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0