Härliga söndag...

Dagen har börjat bra trots att mina huliganer var hungriga kl 8 imorse, men det gjorde inte så mycket för jag la mig tidigt igårkväll, så jag gick upp och gjorde kaffe och läste tidningen efter att jag utfodrat dom små liven. Sen tyckte jag att det var lika bra att åka och panta min läskback som stått här hemma i säkert 2 års tid, känns som att dessa glasflaskor försvinner mer och mer och snart slutar dom väl ta emot dom, så det var likabra att göra mig av med den.
Passade på att fylla på mitt pippimatförråd med när jag ändå var på Willys (så nu klarar huliganerna sig även om det blir kristider) och köpte hirskolvar som jag kan använda mig av för att locka hem mina små dunbollar när de är ute och flyger, så det inte tar 5 timmar varje gång.

Väl hemma tog jag ett ryck med dammsugaren med, så jag har minsann varit duktig idag.

Nu är det snart dags att äta lite och sen får jag önska er alla en trevlig söndag i solens varma strålar.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0