Experiment!!!

Nu när det blir ljust ute så tidigt så sätter mina fjäderbeklädda små vänner igång och prata runt kl 7 varje morgon, men idag tänkte jag att det kunde vara läge för experimentet med dom.

Dom vägrar nämligen att gå hem själva, så jag måste fånga in dom varje gång dom är ute för att lyckas få hem dom, men så fick jag ett tips av en tjej på ett forum för dvärgisar och hon skrev att jag skulle släppa ut dom en tidig morgon utan att dom har fått någon mat, sen kommer dom att gå hem när dom blir hungriga.

Idag har jag hela dagen på mig, så dom kan vara ute hur länge dom nu vill, men det ska bli intressant och se om dom kommer gå hem allihopa, risken är väl att går två hem och äter så hoppar dom ut igen när nästa hoppar in, men vi får se.

Ha en fin helg alla läsare!!



// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0