Det var det värsta...

Efter mina påminnelseavier som jag nu fått från A-kassan i fredags så skulle jag nu ringa och prata med dom, då de inte behagat svara på mina mail. Men istället för att placera mig i telefonkö så fick jag bara meddelandet att alla handläggare var upptagna nu och att jag fick ringa senare. Helt sjukt, vi lever på 2009 talet och dom har inte hört talas om att införskaffa telefonköer?

Först fick jag en röst som sa att alla handläggare var upptagna och att jag skulle ringa senare som sagt, sen fick jag besked om att receptionen var obemannad fram till kl 14:15 och sen var dom upptagna igen,så jag skickade ett mail.
Det kluriga i det hela är hurvida jag vissa månader ska ha sluppit den förhöjda avgiften eller inte?

Men varför hänga läpp? Det är dags för derby ikväll på Olympia, kl 19 tar HIF emot Trelleborg. Heja HIF =))

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0