Dagens höjdpunkt....

Fick en kommentar idag som jag bara måste dela med mig av.

"asså jag måste säga nått, men du ser fruktansvärt bra ut.. riktigt fin må jag säga... och detta är inget desperat raggningsförsök.. men skit samma.. fin är du iaf! så nu vet du de om du inte visste de redan.."

Ja vad säger man?? Skönt att egot får sig en kick emellanåt =)

Idag blir det att söka jobb och sen vid 14:30 beger jag mig till syster för att gå på öppet hus på ungarnas fritids och sen är det dax att lämna in min bil på lagning. Frågan är bara om jag måste hämta pengar till tåget, eller om jag får skjuts hem kanske?

Sen måste jag såklart visa allsvenska tabellen!!!!


Heja HIF =)))

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0