Söndag igen...

Veckorna bara flyger fram känns det som, både på gott och ont får man väl säga. Men nu är det iallafall söndag igen och dagens mission är completed, dvs jag har flyttat bilen och jag har klippt till håret och är därmed redo för en ny vecka med nya friska tag.

Tycker inte det är riktigt lönt att dammsuga idag, då där kommer hantverkare på tisdag eller onsdag, bättre att ta dammsugningen imorgon när jag kommer hem, för mina huliganer skiter fullständigt i om jag har dammsugit eller inte, de kastar sin mat över hela köksgolvet oavsett.

Resten av den här söndagen tänkte jag ta det lugnt, ska snart ställa mig vid spisen och fixa till lite kycklingfilé med potatisklyftor och sen får jag se vad som händer helt enkelt.

Ha en fin söndag där ute!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0