Soft fredag!!

Dagen har gått ganska fort idag, men jag har fått slipdamm i halsen och det river en del, hoppas det försvinner i helgen. Slutade redan 14:40 idag och innan dess så var jag och ena läraren i Lund och shoppade en router till honom och jag blev minsann betrodd att köra hans bil både dit och tillbaka, men vi överlevde färden.

Sen åkte jag med Håkan hem och på vägen ringde pappa och ville bjuda på fisksoppa, dock blir här inte fler tomma parkeringar när det är fredag och även om pappa gav mig dåligt samvete för att jag inte ville genom att låta som att världen höll på att gå under, så stannar jag hemma, ska bara en snabbis till brevlådan innan jag tar helg.

Imorgon bär det av till Bjuv på förmiddagen för att bilnissen ska kolla på min bil och se vad som behöver åtgärdas och sen får vi räkna på det om det är lönt att behålla bilen.

Fick även veta idag att besserwissern inte ens har körkort, känns bra, för viktigpetter som han är så borde väl han om någon ha varit så duktig att han klarat av att ta körkort. Men tydligen inte.

Ha en trevlig helg allesammans!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0