Snorigt värre...

Jag fattar inte var allt snor kommer ifrån, jag snyter mig, 2 minuter senare är det dags igen och så håller det på. Jag hatar att vara förkyld. Robban var förkyld i fredags och jag har mina misstankar att det är han som smittat mig. Men jag hoppas detta går över snart.

Är lite fundersam med hur det kommer att gå imorgon, dom ska påbörja ett arbete på Drottninggatan och jag vet inte om min busshållsplats blir drabbad av avstängningar som görs på grund av detta, men det visar sig imorgon bitti.

Om en timme är det tvättdags och sen blir nog resten av denna söndag lugn för min del med en massa snytande och snorande.

Hoppas ni mår bättre än jag gör där ute!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0